torsdag 24 maj 2012

Så mycket skoj

Så mycket skoj jag har haft de senaste dagarna! Långhelg i Malmö med familjen och fina vänner, och då blev jag dessutom möhippad (återkommer till det)! Sen när jag kom tillbaka till Karlstad så var det först juntadax på måndagskvällen och på tisdagskvällen var det träff med Ny-i-stan-nätverket. Det är ett nätverk som fem olika myndigheter här i Karlstad startat för att nyinflyttade lättare ska lära känna nya människor och vilja stanna i Karlstad. En väldans bra idé! Kul att träffa nya trevliga människor. :)


Åter till möhippan då. :) Jag trodde att jag skulle träffa två kompisar och äta lunch. Så fel jag hade... Istället blev jag överraskad av ett helt gäng fina vänner och min söta syster yster! Jag fick ha en väldigt piffig slöja med ett litet brudpar högst upp på mig hela dagen... Lucky me. ;) Det började med drinkar och snacks, frågelekar om mig och G, gissa-vems-trosor-lek (som jag by the way var grym på!) och lunch. Sen fick jag en ögonbindel på mig och så körde vi iväg till nästa aktivitet på schemat. Det var Bollywood-dans! SÅ kul! Vickande höfter och snirklande armrörelser, glad musik och hopp och skutt. Jag fick dessutom ha äkta indiska kläder som Katta köpt i Indisken. Attans tjusig var jag. :) Efter dansen blev det picknick i det gröna och sen på kvällen tapas och drinkar. Helt enkelt en alldeles alldeles underbar dag! Tack så mycket söta ni som var med och som planerat och fixat så fint.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar